ייצוג במשפט פלילי

כעורכת דין העוסקת בתחום המשפט הפלילי מזה שנים רבות, אני רואה בעבודתי שליחות אמיתית. ייצוג נאשמים ונידונים בהליכים פליליים מהווה אחת המשימות המשמעותיות והמאתגרות ביותר עבורי.

עולם המשפט מחולק לשלושה ענפים מרכזיים: משפט הפלילי, משפט אזרחי ומשפט מנהלי. המשפט הפלילי ייחודי ושונה מיתר ענפי המשפט ותת הנושאים הנהוגים בעולם המשפט, בעיקר בשל העובדה שמי שעומד מול האזרח, הנאשם הינה המדינה. המדינה למעשה "נכנסת" לנעלי "הקורבן", "נפגע העבירה" (בעבירות בהן יש מתלוננים) והיא למעשה מסתכלת על אינטרס הנפגע אך תוך הסתכלות על ראייה רחבה של אינטרס הכלל ושמירה על הביטחון והסדר הציבורי.

בליבת העשייה שלי עומדת ההכרה בזכויותיו של כל אדם באשר הוא, והאמונה כי גם מי שמואשם, ראוי לקבל ייצוג הולם וסיוע משפטי מקצועי. אני רואה את תפקידי כמי שמעניקה קול למי שלעיתים נדמה שקולו אינו נשמע, ונאבקת למען הגנה על זכויותיהם.

בעבודתי אני מקפידה להעניק לכל מרשיי יחס אישי ואמפתי, ולהתייחס אליהם בכבוד מתוך הבנת המצוקות והנסיבות המורכבות שהובילו אותם לנקודה בה הם נמצאים. אני מאמינה כי רק דרך הקשבה אמיתית והבנה של כל המרכיבים בחייו של הלקוח, לצד לימוד מעמיק ואינטנסיבי של התיק, חשיבה מחוץ לקופסה והבאת ראיות הגנה, ניתן לבנות אסטרטגיית הגנה אפקטיבית ולפעול להשגת התוצאה הטובה ביותר עבורו.

עם זאת, אני מודעת היטב גם לאינטרס הציבורי; לכן, ההתנהלות שלי מול רשויות האכיפה והתביעה מאופיינת בנחישות ודבקות במטרה מחד, אך גם בשיתוף פעולה ומציאת פתרונות יצירתיים מאידך. השילוב הזה בין עמידה איתנה על זכויות הפרט ובין ראיית התמונה הכוללת ואחריות חברתית, הוא שמנחה את דרכי.

בסופו של דבר, העבודה שלי כעורכת דין פלילית היא קודם כל שליחות חברתית וערכית. זו זכות גדולה עבורי ללוות את מרשיי בתקופות הקשות בחייהם, להילחם עבור צדק ולהאמין ביכולתו של כל אדם להשתנות. אני מודה על ההזדמנות לתרום מכישוריי וניסיוני לטובת מטרה כל כך חשובה, ויודעת שכל הצלחה קטנה, כל זיכוי מוצדק וכל גזר דין מתון, מהווים עוד נדבך בבניית חברה צודקת ושוויונית יותר.

סגירת תיק חקירה פלילי
פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

ייעוץ לפני חקירה במשטרה
ייעוץ לפני חקירה

הפעולה הראשונה אשר נוקטים כנגד אדם שנאשם בפלילים היא: פתיחה של חקירה פלילית נגדו. התפקיד של עורך דין המתמחה בתחום

קרא עוד »
עורך דין פלילי בחיפה
הליכי שימוע

כעורכת דין העוסקת בתחום המשפט הפלילי, אני מוצאת את עצמי פעמים רבות מלווה לקוחות בהליכי שימוע טרם הגשת כתב אישום.

קרא עוד »
סגירת תיק חקירה פלילי
סגירת תיק פלילי

סגירת תיק במשטרה פתיחת תיק במשטרה יכולה להיות דבר לא פשוט להתמודדות שיגבול בטרחה רבה, חוסר וודאות, חששות ולא פעם

קרא עוד »
סגירת תיק חקירה פלילי
ייצוג במשפט פלילי

כעורכת דין העוסקת בתחום המשפט הפלילי מזה שנים רבות, אני רואה בעבודתי שליחות אמיתית. ייצוג נאשמים ונידונים בהליכים פליליים מהווה

קרא עוד »