עורך דין פלילי בחיפה

עורך דין פלילי הוא הכתובת לעבירות פליליות. עורך הדין ינסה להפחית את העונש באמצעות תקדימים משפטיים שונים וכן באמצעות טיעונים שהוא יעלה. ישנם מקרים שבהם הוא גם יביא את הנאשם לזיכוי מלא. אם אתם שואלים את עצמכם מהם תפקידיו של עורך דין פלילי וכן כיצד בוחרים עורך דין פלילי בחיפה, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

מה תפקידו של עורך דין פלילי בחיפה?

עורך דין פלילי הוא איש מקצוע אשר מתמחה בתחום הדין הפלילי. עורך הדין המדובר יכול לשמש הן כהגנה והן כתובע. ישנם אזרחים אשר מתמודדים עם אישומים פליליים שונים והם זכאים לקבל הגנה מהסניגוריה הציבורית אשר נותנת להם שירות של עורכי דין ללא תשלום. יחד עם זאת, אישום פלילי יכול להיות דבר חמור ביותר ובכדי לקבל את התוצאה הכי טובה בין אם במסגרת עסקת טיעון ובין אם במסגרת הליך משפטי, כדאי לבחור עורך דין פלילי פרטי שידוע שהוא מקצועי ומנוסה. עורך דין זה יציע לכם את ההגנה המשפטית הכי טובה שיש. תפקידו העיקרי של עורך דין פלילי הוא למעשה לעשות כל מאמץ בכדי שהמיוצג שלו יקבל את התוצאות הכי טובות ולכן, כבר בחקירה משטרתית יש צורך ליצור קשר עם עורך הדין ולא לדבר לפני שהוא מגיע על מנת למזער נזקים עד כמה שניתן. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בחיפה, הנה כמה דברים שחשוב שתבדקו.

עורך דין פלילי בחיפה

איך בוחרים עורך דין פלילי בחיפה?

 התיקים שיטפל בהם עורך דין פלילי בחיפה יעסקו לרוב בעבירות של סחיטה באיומים, רצח, עבירות מין, אלימות, אונס, שידול קטינים ועוד. כל מקרה צריך להיות מטופל בצורה מקצועית ובהתאם לנסיבות. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי בחיפה בדקו כמה שנים הוא עוסק בתחום, כמה לקוחות מרוצים ממליצים עליו ובכמה משפטים הוא הביא תוצאות טובות ללקוחותיו. כמובן שעליכם לוודא שהוא מתמחה בתחום הפלילים ויודע כיצד לעשות את כל מה שניתן בכדי להביא לזיכוי של הלקוח שלו או לכל הפחות להפחתה משמעותית בעונשו.

אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בחיפה, כדאי שתכירו את עורכת דין מורן סעדון, הטובה ביותר בתחום.

 
חייגו כעת למידע נוסף 03-5069000

 

עורך דין פלילי בחיפה
פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

שחרור ממעצר עד תום ההליכים
שחרור ממעצר

הליכי מעצר מתחלקים לסוגים שונים, מעצר עד תום ההליכים שהוא מעצר שמתנהל נגד אדם שנאשם בביצוע עבירה פלילית. המדינה מבקשת

קרא עוד »
עבירות סמים
עורך דין סמים

שימוש בסמים מהווה עבירה פלילית ולא משנה אם מדובר על אדם שהשתמש בהם באופן חד פעמי או בצורה קבועה. חשוב

קרא עוד »
עורך דין פלילי מומלץ במרכז
ייצוג בשלבי חקירה

כעורכת דין פלילית, אני רואה חשיבות עצומה בייצוג נאשמים כבר בשלבי החקירה המשטרתית המוקדמים. זהו שלב קריטי בו אני נכנסת

קרא עוד »